fredag 15. januar 2010

Nye bytteservietter!

Jeg har jo selvsagt lusket rundt i servietthyller nå i både førjulstid og på januarsalg. Det er som med småbarn og gotteributikken, man skal bare se littegrann…..

Og dermed blir blir det plutselig med slikt hjem også, en serviettpakke eller to. Stor lykke, kjenner undertegnede.

Mange bytteservietter har jeg også fått, utrolig morsomt å pakke opp disse overraskelsespakkene og avdekke herligheten. Det er jo SÅ mange flotte servietter, man blir stadig slått av nye flotte motiv!

Tusen takk til dere som har sendt meg servietter, og jeg håper jeg kan bytte med mange-mange flere også :)

Her er hvertfall noen nye bytteservietter :)

Nr står på servietten, greit hvis noen ønsker seg noen av de ;)

  servietter 002 servietter 005 servietter 006 - Kopi servietter 008 servietter 009 servietter 010 servietter 011 servietter 012 servietter 013

 

Jeg grubler litt om hvordan man best skal lage serviettene også. Nå ligger de i skoesker og den type ting, men det hadde jo vært gøy å kunne sette de inn på en eller annen slags måte..hmmm. Perm og plastlommer har jeg prøvd, men A4 plastlommer har en dum str når det gjelder servietter. Kanskje noen har gode ideer om oppbevaring, tar gjerne imot tips :)

Hvis det er noen som ønsker å bytte, så send meg bare en mail.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Håper du legger igjen en liten kommentar ;)